مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-02سياسي

خبر خوب| تولید 155 میلیون کتاب درسی با کاغذ ایرانی


وقتی به خودکفایی می رسید، طعم شیرین آن برای همیشه در ذهن شما باقی می ماند، به خصوص وقتی که در تولید 155 میلیون کتاب درسی پای کاغذ ایرانی در میان باشد و طعم شیرین تحصیل علم برای دانش آموزان دوچندان شود.

- سخنان آیت الله امینی در مجلس خبرگان سال 1368 بسته خبر خوب امروز خبرهایی است  که کیف شما را در اولین روز هفته کوک می کند، با ما همراه باشید: هشتگ خبر خوب یک وزیر برای ایرانی ها اولین خبر خوب امروزمان را  وزیر راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی مهرداد بذرپاش می دهد که از اثرات بازگشایی کانال آشوراده و لایروبی خلیج گرگان، احیای خلیج و بندرترکمن، جلوگیری از گردوغبار، افزایش کیفیت آب با ایجاد جریان آبی در خیزاب ها و کاهش شوری، حفظ حیات آبزیان ـ پرندگان ـ پناهگاه حیات وحش و رونق گردشگری و اقتصاد بومی است و در پایان هم یک خداقوتی به همکارانش درسازمان بنادر و دریانوردی.

اما چه اتفاق خوشایندی در این خطه از کشورمان افتاده است که حالش در این روزها بهاری است؟ کانال آشوراده به طول 9 کیلومتر جزیی از مهم ترین مسیر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان است و با این  بازگشایی، حجمی در حدود 1/5 میلیارد مترمکعب از سمت دریا وارد خلیج خواهد شد و طی حدود 2 تا 3 هفته هم ترازی سطح آب دریا و خلیج روی می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| تولید 155 میلیون کتاب درسی با کاغذ ایرانی

خبر خوب| تولید 155 میلیون کتاب درسی با کاغذ ایرانی